Fòrums

Iniciar sessióIniciar sessió
3xl -> Televisió -> Sèries emeses del 3xl.cat -> Melodrama -> Som així -> El Millor i pitjor personatge
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina 1, 2, 3, 4  Següent
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
queenforaday

Registrat: 10 Mai 2006
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dl 15 Mai, 2006 16:55    Assumpte: El Millor i pitjor personatge Respondre citant

Per a vosaltres kin es el millor i el pitjor personatge de As If.
Per a mi:
El Millor: Alex
El Pitjor: Rob y Sasha

Wink Adww
Tornar a dalt
queixat del missatgeAjuda botó queixa't
PeRiKa_4ever

Registrat: 15 Mai 2006
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dl 15 Mai, 2006 21:13    Assumpte: Respondre citant

Per mi la millor , la Nicky. I la pitjor , la Sasha.
La Nicky perquè viu en un món de color rosa , i és feliç fent el que fa , no es preocupa per res. Quina enveja.
La Sasha , perquè és impertinent , borde i prepotent. No trobeu?
Tornar a dalt
nats1

Registrat: 01 Jun 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dj 01 Jun, 2006 11:01    Assumpte: Respondre citant

hola la veritat es k no es per portar la contraria pero no crec que el pitjor personatge sigui la sasha, tots els personatges tenen lo seu!!!!

per mi el pitjor personatge es la nicky ja que es pensa k viu en un mon ideal fet a la seva mida i no es pas aixi!!!! i a mes a mes no trago ales pijes!!!!!

i si haguessa de triar el millor personatge que es dificil pq tots magraden seria la sooz, potser pq troba semblacees amb la meva persona o algo semblant a això!!!!

ad1

Nats
Tornar a dalt
yusaku_kun

Registrat: 07 Jun 2004
Missatges: 137

MissatgePublicat: Dj 01 Jun, 2006 11:26    Assumpte: Respondre citant

Doncssss el meu personatge preferit es la Sooz. I el pitjor poder en Rob... :/
Tornar a dalt
wonderland

Registrat: 11 Jun 2004
Missatges: 2300

MissatgePublicat: Dj 01 Jun, 2006 13:05    Assumpte: Respondre citant

sense cap mena d dubteeeeeeeeeee el millor personatge femení s la Sooz!!!! Very Happy s genial, irònica, realista i fins i tot paranoica, tant k t'hi pots veure reflectit i riure't d tu mateix Wink I el millor personatge masculí x mi es l'Alex (tot i k el Jamie tb.... Razz ) s super bon amic, cínic d vegades, just am tots i taaaan insegur kom tothom aps i m'encanta kuan sta tan nerviós am situacions compromeses Laughing llàstima d la seva tendència a mentir.. ¬¬

els pitjors: la sasha i ... pfff el Rob cansa Sad
Tornar a dalt
elephunk_3

Registrat: 13 Des 2005
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj 01 Jun, 2006 15:24    Assumpte: El forum de Som així Respondre citant

A mi el presonage femení k + m'agrada es la nikki, xk m'agrada com sap flirtegear y tot aixó, x´ro amb qui mi indentifcu es amd la sooz. Encara que sigui una mica rara... Very Happy . Y dels nois el meu preferit es el Alex... La seua homosexualitat el fa espacial... Y no té res de vergoñia cuan es tracta dels seus sentiments... Els seus amics, son molt inpurtant per a ell, i aixó m'agrada molt en una persona.
I els que no m'agraden son la sasha y en rop. Tenen molts duptes sobre la vida i no saben com solucionarlus, pero despres son molt llançants en altres coses. El meu criterí sería k deurien ser mes concients i madurs en el terme amoros o sexual, y no ser tant cagaduptes en atres termes.
Laughing
Tornar a dalt
the-princess

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dj 01 Jun, 2006 16:02    Assumpte: Respondre citant

Personalment crec que el millor personatge masculí es en Jamie i el femení la Nikky, a els dos els hi agrada divertir-se i viure la vida. :D :D :D :D

I bé, els pitjors son la Sasha i en Rob, en Rob encara perque bé, dins de tot es simpatic pero no sap solucionar els seus problemes. Pero la Shasha es burra, maleducada gelosa... Pobre Rob. :wink: :wink: [/list][/list][/code][/quote]
Tornar a dalt
maskara

Registrat: 07 Jun 2004
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dj 01 Jun, 2006 17:51    Assumpte: Respondre citant

Es molt difícil triar el millor. Pot ser Jamie o la Sooz (bueno, la Sooz del principi).
El pitjor personatge sens dubte: la Sasha, per no valorar en Rob, que està súper bo. Razz Razz Razz
Tornar a dalt
neuslaloky

Registrat: 08 Abr 2005
Missatges: 2554

MissatgePublicat: Dv 02 Jun, 2006 13:42    Assumpte: Respondre citant

No+ puc tria 1 personatge??? um.... JAMIE!!
Es divertidissim. Madura al llarg de la serie, be gracies a la sooz. Quan vols pasartu be ell es alla, quan necesites una espatlla ell tambe es alla. Simplement es x tot. Xo no m podria kda no+ am 1 personatge... magraden tots! Ordre d preferencia: jamie, la sooz, l'alex, la nicki, el rob i la sasha. m deixo a algu???Tots tenen l seu pape a la serie i sempre i ia algu am ki t puguis identifica. Io seria 1a mika jamie, xo en tia! xd
L'unika k no magrada es la Sasha, insoportable, inpertinent, creguda, pija....
petons!!
Tornar a dalt
pistaxete

Registrat: 02 Jun 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dv 02 Jun, 2006 14:28    Assumpte: Respondre citant

per mi, la parella sooz- jamie és la millor!!!! sense ells la serie no seria el mateix! però si m'hagués de quedar am un sol personatge, indescutiblement la Sooz! creativa, curiosa, diferent, desperta, sentimental, díficil...

ara, el pitjor, tot i que tots m'agraden, es la Sasha am diferència. tan creguda, k va trepitjant al demes per ferse destacar, i s'aprofita de tothom!!!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
3xl -> Televisió -> Sèries emeses del 3xl.cat -> Melodrama -> Som així -> El Millor i pitjor personatge
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina 1, 2, 3, 4  Següent
Pàgina 1 de 4