| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
luilui
Registrat: 22 Jun 2004 Missatges: 5
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:09 Assumpte: eL CINQUÈ manament |
|
|
AQUESTA ÉS UNA FANFICTION QUE VA TENIR UN GRAN EXIT EN ALGUNES WEBS, VA DEDICADA AL NOSTRE PROPI zACHARIAS SMITH.
Ens hem adonat que hi ha certa gent que ha copiat l'idea inicial d'aquesta i altres FF, que és fer-les de manera comunitària....no direm noms xD
El cinquè Manament
En Severus Snape estava apuntant la recepta per fer la poció de Verbicesso a la pissarra. Els alumnes de Cinquè l'apuntaven als seus pergamins en silenci. Tots, menys un. En Zach Smith( així li agradava que l'anomenessin) estava ocupat mirant el tipus d'incorreccions ortogràfiques i gramaticals que cometia l'Snape i les apuntava a la vora del pergamí.
Ningú s'atrevia a contradir l'autoritat del mestre de pocions. Ell era l'amo de la classe i dels seus dominis.
El Professor Snape va acabar d'escriure a la Pissarra. Encarant els alumnes, els va esguardar atentament amb cara de pomes agres abans de començar a parlar:
- Els ingredients d'aquesta poció són molt cars, per tant, m'agradaria que no els malbaratessin...
- Perdó! -Va dir en Zach, sense aixecar la mà. L'Snape se'l va quedar mirant bocabadat, massa sorprès com per poder-se ni tan sols enfadar -. Disculpi - va tornar a repetir aquell peti repel·lent. Des que l'Hermione Granger havia marxat de Hogwarts cap alumne havia gosat aixecar la veu a la seva classe-. a la Cinquena línia...s'ha equivocat, s’ha oblidat d’escriure la dièresi a aigües d’algues.
- Digui'm, senyor Smith, - la classe va contenir la respiració, l’Snape estava lívid de ràbia. Respirava fons intentant controlar-se -. Digui'm, senyor Smith, des de quan la seva incommensurable estupidesa li permet de donar-me lliçons sobre ortografia, sense haver aixeqcat la mà, i sense ni tan sols tractar-me de Professor???
- Perdoni, però crec que un professor de hogwarts hauria de tenir un nivell A de català per poder donar classe. A més, sense la dièresi, aigues sonaria com algues, sense la pronunciació de la u, que rimaria, però que no seria gaire correcte, hahaha! - en Zach s'havia aixecat i posava com l'ultraheroi, però sense els seus distintius calçotets vermells, és clar.
-Zacharias Smith, Mai, en tots els meus anys de professor en aquesta escola, cap alumne s’havia atrevit a fer un comentari com aquest i menys davant d’un professor tan Moderat com jo! Ni tan sols en Peeves, aquell maleït poltergueist! I no sé com pot tenir la falta de decència, l'atreviment, la sobèrbia, de passejar-se tot orgullós per Hogwarts... amb una samarreta on posa "Visca Drumstrang!!". Des de l'ex-ministre muggle Trillo ningú no havia caigut tan baix... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
caliscola
Registrat: 22 Jun 2004 Missatges: 4
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:12 Assumpte: |
|
|
-Però, profe! Com vol que sapiguem si els ingredients d'una poció estan ben escrits si fa faltes d'ortografia en la explicació?! Imaginis que fem un encàrreg de material i no escrivim bé els noms i ens envien el producte equivocat?!! I si el producte que ens envien produeix una explossió en la Poció que estem fent?!
En Severus Snape va prèmer els seus llavis i va creuar els braços, mirant el noi fixament.
-Deixi'm dir-li, senyor "Smith",.-L'home va semblar escupir el nom com si fos una cosa fastigosa que se li hagués ficat a la boca.- Que si l'explosió arriba a matar-lo, el mon es veurà lliure d'un ximple ignorant capaç de tirar un ingrdient en una Poció sense ni tan sols reconèixer-lo! Seran cinquanta punts menys!! I un mes de detenció!! I ara, segui i calli!!!
El noi va fer un gest de voler dir alguna cosa però l'Snape va ser més ràpid. Amb un gest de vareta, va cridar:
-Silencio!
L'Smith va obrir i tancar la boca com un peix fora de l'aigua, però cap so va sortir-ne.
-Això seran deu punts menys, senyor Smith. Si seu i es comporta, potser li tornaré la veu al final de setmana. A veure si així apren a no interrompre la classe amb ximpleries!!
Noxy, la ff aquella es la primera que escric i no en tinc cap més, però la de la Calis i la del Voldy (que m'ha promés penjar-la el Divendres, estan genial!!). A veure si algú més s'anima a escriure alguna història més!!! Noxy, pq. no escrius algo tu tb.?![/i]
- Sí, però tot i així no crec que ningú es mereixi haver de desquartitzar qualsevol de les porqueries que té l'Snap al seu despatx...
Però l'endemà ja no els va caldre fer més suposicions sobre el càstig. Després de Defensa contra le sForces del Mal els va tocar una altra vegada pocions, i per sorpresa del Harry i el Ron es van trobar a dins un Zacharias Smith tot content i rialler.
El Harry i el Ron es van asseure al final de l'aula, com sempre. Aquell dia l'Snape els havia de tornar uns treballs que havien fet la setmana passada i va anar-los entregant un per un.
Quan el Harry va veure el seu es va quedar tot parat. A part de haver-hi els habituals gargots de l'Snape subratllant frases equivocades, hi havia en un color verd subratllades moltes paraules. Al cap d'un moment l'Snape va dir per sobre els alumnes:
- Com hauran notat a partir d'ara també es tindran en compte les faltes d'ortografia dels treballs i deures que corregirà l'Smith.
En aquell moment l'Snape li va entregar el treball al Ron, i va afegir:
-A alguns això encara els farà baixar la nota de deficient a molt deficient, oi Weasley?
El Ron es va vermell i la cara li va agafar el mateix color dels cabells. La veritat és que el treball del Ron semblava més haviat un quadre que un treball amb totes les correcions verdes i vermelles que hi havia...
El Harry va sentir que el Ron deia en veu baixa:
- Maleït Zacharias Smith,... i encara es pensa que fa una bona obra! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
caliscola
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:19 Assumpte: |
|
|
La Ginny estava a la biblioteca ocupada en les seves tasques de monitora, havia de redactar les noves normes de les visites a Hogsmead.
En Zach que estava mirant tot el que feia s'hi va apropar per veure millor el que escrivia.
- Perdona Ginny, crec que t'has deixat la dièresi aquí, i has escrit també de forma abreviada.
- Zach, ja sé el que em faig, gràcies.
- Si però, què dius que les sortides a Hogsmead seran cada setmana? Ai, Ginny, crec que t'has confós, les sortides són Cinc vegades al curs
- No Zach, sóc cap de monitors i en Dumbledore em diu què he d'escriure. No cal que tu em diguis quines són les normes, ja ho se prou bé, jo.
En Ron que mirava des de darrere d'una columna ( NA / a qui li sona aquest gag? ) Cada vegada s'anava enrabiant més...aquell nano corregia tots els treballs de pocions de Hogwarts i ara a més pretenia corregir a sa germana, per sort, ella sabia defensar-se tota sola.[/i]
El dissabte al matí quan el Harry i el Ron baixaven al bosca fer Criança de Criatures màgiques el Zacharias Smith se'ls va acostar.
- Què vols Zach. Va etzibar-li el Ron.
El Zach els va allargar un full que deia:
CLASSES DE REFORÇ D'OROTGRAFIA
A efecte d'haver estat corregint alguns treballs de Hogwarts, i d'haver-se esgarrifat amb algunes faltes d'ortografia, Zacharias Smith (creador del club de correció ortogràfica de Hogwarts) invita a atots els alumnes que vulguin a anar a les seves classes de reforç d'ortografia a només 2 knuts l'hora.
- I a nosaltres que ens importen les teves classes de reforç?, no hi estem interessats!
-Has llegit la frase de baix de tot? -va contestar el Zach-
Les classes seran obligatòries pels alumnes que ho demani un professor.
No els va caldre preguntar quin professor volia que fessin classes de reforç de ortografia.... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
caliscola
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:43 Assumpte: |
|
|
en Harry i el ron a contracor, van decidir començar aquella tarda mateix la classe de millora d'ortografia, i després de passar la senyora Grassa, van enfilar el corredor cap a l'aula on havien de tenir lloc les classes.
Davant de la porta, palplantat, hi havia un elf domèstic que cobrava els dos knuts per al Zacharias, que ja era a dins parlant amb els primers "afortunats" que havien arribat.
La classe va començar, després de que Z.Smith renyés als dos nouvinguts i a tres que van venir després per la seva impuntualitat. Malhauradament, minuts després el Harry i el ron, que ja havien emplenat quatre llargues págines del seu quadern amb noms repetits 20 vegades de besties mágiques perfectament escrites, van començar a sofrir un tremend aborriment...
-Harry, aquest el Zach s'està passant, no m'havia aborrit tant en una classe des de que l'Snape es va deixar el seu llibre a l'aula on havia estat abans, i va decidir continuar igualment. va dir el Ron
-MMMMMMhhhhh va somriure el Harry
I si li féssim una brometa al Z.Smith per divertir-nos una mica? va dir tot seguit
-T'en recordes de l'encanteri nou que vam aprendre l'altre dia? va preguntar el ROn
el harry va somriure i després de pensar un momentet va treure dissimuladament la vareta
EQUIVOCANDUM
va fer sense que es notés
els 30 segons següents no els oblidaria pas, el Zach, perquè va començar a escriure terriblement malament coses com "elf cosmètic" i "uzbrek cap-de-foc".
Els seus alumnes van començar a riure, sense que ell pogués fer res perquè les paraules se li acudissin de la forma correcta i ben escrita!
Quan el Zach va poder controlar-si i es va girar semblava que li anessin a explotar totes les venes! Estava vermell kom un tomaquet i alhora enrabiat!
Es va girar i va dir:
- Qui hagi fet aquesta broma la pagarà molt cara! No el deixaré venir mai més a les meves classes!
No sé si sabeu que tinc un cervell d'uns 2000 cc i que aixo em permet treure unes not3es d'excelent a encanteris... que barrejat amb la capacitat de memoria linguistica i ortografia fa que pugi fer uns encanteris que poca gent podria fer per la quantitat de paraules que s'han de pronunciar rapidament, sense equivocarse ni en nu petit so fonetik!
En Harry i en Ron van riure tant que òbviament van cridar l'atenció del seu professor particular de tal manera que aquest els va descobrir i els vas fer fora de classe.
- Ja me n'he fartat! si no aprobo aquesta assignatura no ens deixaran passar el nivell gnom una altra vegada i ja és la 4a que repetim! - va dir el Ron enfurismat ( tot semblava indicar que en Harry era mut).- és hora de recórrer a mesures desesperades!
* * * * * * *
L'endemà tot de rialles van despertar el nostre bon amic Zach. Va vestir-se, va llegir la paraula del dia ( en Zach llegia una paraula del diccionari cada dia, era una tradició), i va baixar a la sala comunitària.
-Què fa tanta gràcia?- va preguntar confós.
Al tauler d'anuncis hi havia un gran pergami escrit amb tinta verd maragda ( l'oficial de Hogwarts) .
Per odre de la Gran Correctora de Hogwarts es demana que tots els professors particulars acreditin els seus coneixements abans d'avui, dimarts a les 8 del vespre.
Seguint el decret de regulació de professors ineptes, si no es reben les credencials, els professors hauran de fer un examen per comprovar els seus coneixements de la llengua.
Les proves seran realitzades per Pompeu Fabra que ha estat resuscitat amb la mateixa poció que Voldemort va utilitzar per tornar al poder.
Hermione Granger. Gran Correctora de Hogwarts |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
caliscola
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:45 Assumpte: |
|
|
Bé això és tot.
QUè us ha semblat? Opinons?
Podeu jugar a endevinar que és en Zach, i qui ho endevini, ens pensarem d'enviar-li un pernil, jejejejejjee.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
HpConan
Registrat: 09 Jun 2004 Missatges: 3532
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:49 Assumpte: Eiiis, hehe |
|
|
Ehemmm..... Esteu insinuant que m'he copiat de vosaltres????????????????????
Doncs sí.
Però la fanfic no s'assembla gens a la vostra.... i hi pot participar tothom!!!! Que jo vaig demanar de si podia intervenir i em vau dir que no!!!!
Amés, no us penseu que heu descobert la sopa d'all, eh? Hehe. Que això de seguir les fanfics entre tots no és exclusive vostre!!!
Amés, en CAP MOMENT he dit que la idea era meva, hehe (la idea de la fanfic en qüestió sí, però no del 'sistema'). Ara, tampoc és vostra, la idea, hehe.
Bé. De moment m'està agradant. Seguiu-la!!! com em vau dir que no la podia seguir vaig passar de llegir-la, però ara vull que la seguiu... vinga...
Per cert. Digueu-me Zacharias, però el Peeves, en català, no és pas un 'poltergeist', sinó un 'esperit entremaliat'.
I no és 'Hogsmead', sinó 'Hogsmeade', ni 'Snape', hehe... I algunes faltes que hi ha per allà....
Ah, calis, el text del fòrum d'HPFC parlant amb la Noxy i el Voldy... sobra, hehe
Apa, segui-la, que de moment està bé (jo m'hauria comportat igual si veig 'aigues' en comptes d''aigües'..... -igual que la típica ''llenga'' en comptes de ''llengua''.....-).
Adéu! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
HpConan
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 20:57 Assumpte: Zachariaiaiaiaiaias |
|
|
calis, què vol dir "què és el Zacharias"??? No ho entenc....
El "Zach" és un personatge que surt al cinquè llibre.....
Què és.... doncs jo... un tipus que corregeix tothom.... no? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
HpConan
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 21:04 Assumpte: Continuez-vous!!! |
|
|
Eis... mentre escrivia el missatge anterior no me n'havia adonat de que havíeu seguit la fanfic..... Ja està??? Aquí s’acaba????
Seguiu!!  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
luilui
Registrat: 22 Jun 2004 Missatges: 5
|
Publicat: Dt 22 Jun, 2004 23:36 Assumpte: |
|
|
A dir veritat caliscola és el yarrick que estava fent el gamberro xDD
A més no preteniem ser correctes a l'hora d'escriure... xD
Srry conan  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sepum
Registrat: 07 Jun 2004 Missatges: 9329
|
Publicat: Dc 23 Jun, 2004 11:52 Assumpte: Está bé. |
|
|
| Però el podríeu haver posat allà on hi ha tots es fics i no omplir més es fòrum, no?. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|