Fòrums

Iniciar sessióIniciar sessió
3xl -> Tendències -> Fòrum de literatura -> Llibres d'amorrrrr...
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina Anterior  1, 2
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
anachan93

Registrat: 27 Oct 2007
Missatges: 34

MissatgePublicat: Dg 25 Nov, 2007 14:14    Assumpte: anachan Respondre citant

EL PRINCEP DE LA BOIRA ES EL MILLOR LLIBRE K E LLEGIT MAIIIIIIIIII^^

esta moooool b os el rekomanuuuu^^
Tornar a dalt
queixat del missatgeAjuda botó queixa't
katdry

Registrat: 17 Gen 2008
Missatges: 291

MissatgePublicat: Dt 29 Gen, 2008 00:27    Assumpte: Re: Llibres d'amorrrrr... Respondre citant

onaaa ha escrit:
Holaaaa m'agradaria que possesiu llibres d'amor o de sexe o tots dos a l'hora que us hagin agradat!!! ja k esteu podeu posar el autor xk sino ja em direu com el trobo... Rolling Eyes
X començar jo posare un que no m'he llegit pro fa bona pinta:
L'angus, pintallavis i morrejades: les confessions de la Georgia Nicolson" de Louise Olid(crec)

Hola onaaa!!!

Si lo que t'interesa són llibres d'amor, et recomano, com la selenia12, els de la Stephenie Meyer hi aha vampirs!!!)

Pero si a més d'amor busques una mica de sexe, sense arribar ha abrumar y ser poc "romàntic"... et recomano una colecció nova que fa poc que ha sortit, la editat Grup62, la colecció es Talismán (están considerades Romántiques pero són una mica (bastant alguns llibres) verds, encara que no deixen de ser romanticones). A mí m'han agradat totes en general, però es clar, tinc les meves preferides Very Happy

Hi ha histories de tot tipus, sobrenaturals, futuristes, vampíriques, contemporanies, hot... Espero que et serveixin...

Si vols mes info: www.talismanlibros.com
Tornar a dalt
Bella_Cullen

Registrat: 30 Des 2007
Missatges: 345

MissatgePublicat: Dt 29 Gen, 2008 17:47    Assumpte: Respondre citant

Tots els de l'Estephenie Meyer (com no), Jane Austen, i de Carlos Ruiz Zafón... bé akestos són de tot una mica, pro també tenen amor. El que (jo crec) té més és: Luces de Septiembre, a més de La sombra del viento i Marina, k és el primer k em vaig llegir (quantitat d'amor en akest ordre, d més a menys; pro la sombra del viento és una mica + x aldults... xk té unes escenetes... -///-). I després hi ha El príncipe de la niebla... k té romanç, encara k no és el tema principal.
Després també... Marianela de Galdós, Aloma de Mercè Rodoreda, i potser Pilar Prim de Narcís Oller.
Personalment m'agraden més els llibres de misteri, intriga i tal... pro amb excepcions, clar Wink
pd: Tots els de Flanagan són boníssims, jeje.
ptneeeeeeeeets
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
3xl -> Tendències -> Fòrum de literatura -> Llibres d'amorrrrr...
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2