| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
calvados
Registrat: 01 Mai 2009 Missatges: 482
|
Publicat: Dj 15 Oct, 2009 09:48 Assumpte: Rotten Apple: canal 3xl CONFIRMAT |
|
|
Per defensar el contingut juvenil del que han prescindit, només podem fer-ho tots junts (el forum), ja que sols no aconseguirem res. Cal demanar què està passant amb el nostre 3xl: animes, cultura... ja que des de l'arribada del canal súper3 ens hem quedat sense de cop.
L'objectiu és rebre el màxim suport per part de tots i de tothom (gent del forum i gent que no) i utilitzar el boca orella tant com sigui possible.
Bé doncs, ara si que ja no hi ha marxa enrera. Us deixo cada instrucció que hem de seguir per que tot vagi bé el dia 10 de novembre :
INSTRUCCIONS DE LA ROTTEN APPLE per la retallada (o desaparició) del contingut juvenil en el conjunt dels canals de Televisió de Catalunya.
Es podrà fer mitjançant:
- Enviament de MAILS DE PROTESTA a l'enllaç de sota.
· Omplir les dades del formulari (poseu el segon cognom per si de cas...).
· Copiar-enganxar el text conjunt que enviarem.
· "Vols rebre resposta a aquest missatge?": Sí
· Enviar el missatge.
http://www.tv3.cat/ptv3/tv35430.jsp?seccio=formulari&level1=43511&level2=43538&domain=JUV&state=REBSV
O bé:
- Trucades al 902 22 5430 (Servei d'atenció a l'espectador i l'oient).
· Exposant la queixa breument.
El text que heu de copiar sense modificar és el seguent (Substituiu "nom i cognom" pel vostre nom real):
Hola:
Som novament el grup de joves que fa poc vam comunicar-vos el nostre malestar per com heu reduit el contingut juvenil arrel de l'aparició del canal súper 3. Esperem que això sigui un punt d'inflexió que rellanci el "3xl" per que sigui el que va ser els seus primers anys i torneu a fer sèries com "El detectiu Conan", "InuYasha" i "One Piece", entre d'altres dins el 3xl com sempre ha estat. Tornem a enviar-vos aquests correus, ja que creiem que l'últim cop, no vareu contestar els dubtes que més ens neguitejen i que creiem essencials per donar-vos un vot de confiança (una confiança que està sota mínims, per més que ens dolgui).
1. Com és que s'han posat les sèries del "3xl" dins del club súper 3? Tant difícil era mantenir la careta del "3xl" i fer veure que continuava com sempre?
2. Quin futur li espera al "3xl.cat" actualment? En un futur el recuperareu, o més aviat el deixareu morir com fa la sensació que s'està fent?
3. Què passarà amb la web del "3xl" (aquella que va ser la web catalana més visitada durant molts anys, on encara hi consta l'any 2007 per què ja no s'actualitza)?
4. Hi ha alguna solució que sigui viable i que no passi per eliminar el "3xl" que és l'únic espai que pot garantir un contingut juvenil de qualitat?
Esperarem impacients la vostra resposta, desitjant que contesteu aquestes preguntes, que són les que més ens neguitejen.
Per què TVC també és "la nostra" i no hi volem renunciar.
Atentament:
(El vostre nom i cognom)
DATA DE PROTESTA: DIMARTS 10 de NOVEMBRE AL LLARG DE TOT EL DIA. Bàsicament la protesta té l'objectiu de demanar què és el que està passant i trobar solucions.
IMPORTANT: Per al bon funcionament de la Rotten, s'agraïria que s'enviés un missatge per persona. Això sí, tothom que volgués formar-hi part no estaria de més que s'avisés la gent una a l'altra i poder aconseguir una participació massiva (no posaré cap xifra objectiu de moment però en tinc una al cap que seria fàntastic aconseguir-la.
Sobretot, aneu posant aquí les persones que han enviat el missatge al llarg de demà, i quantes persones ha "aportat" cadascú.
Editat per darrera vegada per calvados el Dv 14 Mai, 2010 22:07, editat 17 cops en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
calvados
|
Publicat: Dj 15 Oct, 2009 09:49 Assumpte: |
|
|
Per ordre d'enviament:
calvados
dark-f
jamdidal
piece_enrik
Kogoro-kun
fan_conan (4)
misao84 (1)
kaito_tuixo
kid_conan
nybbbbu (9)
inu_luffy93
SheshinH (1)
mechan
manga-fan
lauraaah_
30 en total. No està malament per ser la segona Rotten seguida!
Editat per darrera vegada per calvados el Dg 15 Nov, 2009 13:12, editat 8 cops en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Kogoro-kun
Registrat: 07 Jun 2004 Missatges: 31177
|
Publicat: Dj 15 Oct, 2009 13:49 Assumpte: |
|
|
O sigui que parlant clar i català: la cosa seria fer una Rotten Apple perquè fiquin més contingut juvenil, no?
Ok, jo de moment miraré com van les coses els primers dies, si veig que trobo a faltar alguna cosa doncs m'apunto. (Encara que ara mateix del K3 només miro Conan!!!! ) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kohaku_93
Registrat: 02 Gen 2009 Missatges: 873
|
Publicat: Dj 15 Oct, 2009 17:54 Assumpte: |
|
|
Jo tb només miro Conan, i a més només el miro els caps de setmana XD
A mi m'és igual afegir-m'hi, la veritat, perquè a partir del 31 de Desembre, ja que sóc de les Illes, no podré veure ni K3, ni super3, ni el nom que li vulguin dir v_vU
Però bé, apa, m'hi apunto XD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kid_conan
Registrat: 30 Abr 2009 Missatges: 455
|
Publicat: Dj 15 Oct, 2009 22:30 Assumpte: |
|
|
Jo m'hi apunto.
De moment la proigramació no hem desagrada perque continuen fent inuyasha i el detectiu conan... si no ho fesin despres si que m'emprenyaria :@
Pero tot hi aixins podrien ficar algun anime mes com slam dunk o jo que se alguna cosa d'aquestes. perque ja es veu que hi han moltes repeticions :S
Apa adéeu  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
calvados
|
Publicat: Dj 15 Oct, 2009 23:48 Assumpte: |
|
|
Si, seria com una Rotten Apple, donant molt de temps per què la gent pugui afegir's-hi en massa.
Com ja he dit, no es tracta de carregar-se el CS3, si no de demanar per què es carreguen el 3xl en detriment del CS3, i per què no tenen en compte la nostra franja d'edat que fa tants anys que s'arrosega, entre totes les altres coses que exposo.
El que no trobo normal és que es carreguin un espai (3xl), fent el que han fet, passant les seves series al super 3.
La programació entre setmana, no varia gaire (llevat que les series anime del 3xl ja son del super 3 que per a mi és un problema d'estat ), els caps de setmana (amb grans exepcions destacades) fan pena per dir-ho politicament correcte.
I si moltes repeticions...  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Kogoro-kun
Registrat: 07 Jun 2004 Missatges: 31177
|
Publicat: Dv 16 Oct, 2009 11:06 Assumpte: |
|
|
Bé, al 3XL s'han emès moltes sèries que abans eren del CS3 (Ginger, Ranma, DBall...), però ara també és veritat que la desaparició del 3XL també suposarà una petita desaparició a l'esperança de poder seguir veient sèries així. (Us imagineu ara Monstre al nou CS3?)
Personalment detesto la programació del diumenge.
Ah, i el fet que One piece hagi quedat "amagada" als dissabtes a les 7 i mitja del vespre toca una mica els ous. (Ara no tant perquè són repes....) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
albert_4869
Registrat: 16 Abr 2009 Missatges: 133
|
Publicat: Dv 16 Oct, 2009 13:36 Assumpte: |
|
|
Dons jo també estic d'acord. També hi participaré perque desde fa uns anys que el 3xl ja no és el que era. Pero tampoc no em puc queixar gaire ja que continuen amb el Conan i els nous capítuls i per mi ja es molt. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
blue_conan
Registrat: 26 Ago 2009 Missatges: 17
|
Publicat: Dv 16 Oct, 2009 16:06 Assumpte: |
|
|
jo tambe mi afegeixo!!!! encara k putser ja es massa tard pero....
a i m'agradaria k fessin un canal pels pekes i el 3xl es k sino es un rotllu....
i ara u volen treure tot"!!!! es injust!!!! tens tot el meu suport clavados!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vics el 3xl!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
SheshinH
Registrat: 17 Gen 2009 Missatges: 55
|
Publicat: Dv 16 Oct, 2009 17:16 Assumpte: |
|
|
Jo també crec que seria bo que possesin més sèries juvenils axí que conteu amb mi!
Tot i així ara per ara no em puc queixar gaire ja que segueixen amb la programació del Conan...
Però bé millor que hi dediquin alguna hora més a contingus juvenils ja que pel que he vist no en dedicaran gaires. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|