| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Vetapunk_147
Registrat: 24 Nov 2007 Missatges: 30
|
Publicat: Ds 26 Gen, 2008 18:20 Assumpte: Avis per al kornak |
|
|
| lo de la dictakornia .................................................. es pa ke no puji el potens al porder no?no mes bull dir ke avans de ke esclati la guerra konec al tipet en kuestio y pordria arrivar a un akort en ell |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
hadria
Registrat: 13 Mai 2006 Missatges: 3548
|
Publicat: Ds 26 Gen, 2008 18:45 Assumpte: |
|
|
| ke li trobes de dulent a la dictacornia? xD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sazerac
Registrat: 26 Gen 2008 Missatges: 13
|
Publicat: Ds 26 Gen, 2008 19:00 Assumpte: |
|
|
No m'agrada aquesta invasió de clons al consell, i a mes tan evident
Suposu q ho fa x axo, pro no se... si es x axo no m'oposo...
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Vetapunk_147
Registrat: 24 Nov 2007 Missatges: 30
|
Publicat: Ds 26 Gen, 2008 21:40 Assumpte: |
|
|
| hadria ha escrit: | | ke li trobes de dulent a la dictacornia? xD | no res es molt divertitt psssssssssss ¬¬ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
hadria
Registrat: 13 Mai 2006 Missatges: 3548
|
Publicat: Ds 26 Gen, 2008 22:06 Assumpte: |
|
|
es la manera mes eficient per dedicarte al 100% a pujar tecs al planeta sense averte de mirar la politica cada 3-4 dies. Daxo sen diu util.
Per picarvos, el bartimer anterior a aket va tenir 13 milions de tecs. Axo si estava clarisim ke kuan el petes el seguent no tindria kap futur, et voilà. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
David925
Registrat: 08 Des 2007 Missatges: 290
|
Publicat: Dg 27 Gen, 2008 00:38 Assumpte: Resposta |
|
|
Si el problema és per culpa dels potence no us preocupeu, formen part de la AAN i estan per ajudar. El problema està en que hem intentat posar-nos en contacte amb tots els còrnacs de tot Espai8, i malauradament no ho hem pogut fer amb tots, i evidentment, un còrnac quan veu que hi ha una invasió de clons el primer que fa es protegir el seu càrrec creient que així s'assegurarà la permanència i no passarà res.
Si em voleu fer cas dediqueu-vos a comerciar tot el que pugueu i olvideu-vos dels potence, no estan aquí per amenaçar el planeta ni molt menys, sino per assegurar que arribem als 500.000 tecs el més aviat possible.
Perque esteu més tranquil us posaré un exemple. Jo estava de còrnac a Hàlnic91 i gràcies a l'ajuda que tenia al planeta probablement encara hi podria haver estat si ho hagues decidit, però vaig renunciar al càrrec per traslladar-me a Nagasawa88, ja que el planeta estava practicament petant. Vaig anar-hi amb més de 2 milions de gurs per a l'impost i vaig començar des de zero una altre cop simplement per ajudar. Si la cosa no varia properament seré còrnac de Nagasawa88 perque prosperi i per arribar ben aviat als 500.000 tecs i seguir pujant, aquesta es la filosofia dels que estem dins de la AAN, ni la de poder ni la de riqueses, simplement la de col·laboració.
Per això us dic que no us preocupeu, seguirem intentant posar-nos en contacte amb el còrnac per poder parlar i organitzar-nos per fer les coses ben fetes i aviat, mentrestant, dediqueu-vos a comerciar el que pugueu
Atentament,
David925, membre de la AAN |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
absynthe
Registrat: 10 Gen 2008 Missatges: 24
|
Publicat: Dg 27 Gen, 2008 14:09 Assumpte: |
|
|
| Cita: | Si em voleu fer cas dediqueu-vos a comerciar tot el que pugueu i olvideu-vos dels potence, no estan aquí per amenaçar el planeta ni molt menys, sino per assegurar que arribem als 500.000 tecs el més aviat possible.
|
El comerç esta petadisim.... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
David925
|
Publicat: Dg 27 Gen, 2008 15:01 Assumpte: Resposta |
|
|
| Per això he dit "el que pugueu", perquè no se com està XD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
absynthe
Registrat: 10 Gen 2008 Missatges: 24
|
Publicat: Dl 28 Gen, 2008 12:42 Assumpte: |
|
|
| I no hi ha manera de que dexi de estar tan petat? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
David925
|
Publicat: Dl 28 Gen, 2008 13:23 Assumpte: Resposta |
|
|
| Home, la solució seria que le còrnac baixés l'impost al mínim durant un o dos gnòmons i després l'augmentés al 50% temporalment per augmentar la reserva del metall autòcton, o que la població deixés de comerciar durant un o dos gnomons, però aquesta ultima solució sol pal·liaria el problema durant un temps curt ^^, mentre que l'altra podria ser durant un temps més llarg, això ja és decisió del còrnac. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|