| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
madokachan36
Registrat: 20 Des 2004 Missatges: 544
|
Publicat: Dj 22 Nov, 2007 21:12 Assumpte: Fernando Fernán Gómez |
|
|
Com tots ja sabeu, ahir va morir Fernando Fernán Gómez.
Un home amb molt de caràcter
Sincerament, només sabia que era escriptor per aquella famosa roda de premsa, però ahir a les notícies em vaig assabentar del molt que havia fet i que era.
A vegades, sembla que els genis se'n van anant poc a poc, deixant-nos a nosaltres un llegat que potser no serem prou responsables per mantenir-lo i fer la feina ben feta. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Suki_
Registrat: 03 Abr 2006 Missatges: 2469
|
Publicat: Dj 22 Nov, 2007 21:49 Assumpte: |
|
|
Veus, aquest sí que era un home entranyable. La veritat és que només li conec la seva faceta d'actor, i de la seva obra em quedo amb La lengua de las mariposas.
Que descansi en pau. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
espiritualia
Registrat: 22 Mai 2007 Missatges: 487
|
Publicat: Dv 23 Nov, 2007 13:40 Assumpte: |
|
|
Això si que és un gran pèrdua!!
Em sap greu que s'hagi mort en Fernando Fernán Gomez.
Era un gran actor i un home de caràcter. Potser mai més ni haurà cap com ell.
Tot está en decadència. Com diría ell mateix, tot s'en va a la mieeerdaaaaaaaa!!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
espiritualia
|
Publicat: Dv 23 Nov, 2007 13:43 Assumpte: |
|
|
Això si que és un gran pèrdua!!
Em sap greu que s'hagi mort en Fernando Fernán Gomez. Era un gran actor, un gran intel.lectual, i un home de caràcter.
Potser mai més ni haurà cap com ell. Tot está en decadència. Com diría ell mateix, tot s'en va a la mieeerdaaaaaaaa!!!!
http://es.wikipedia.org/wiki/Fernando_Fern%C3%A1n_G%C3%B3mez
Podriem fer una recopilació de cites d'aquest gran home. Sería molt interessant. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
fletxa_16
Registrat: 21 Jul 2007 Missatges: 246
|
Publicat: Dv 23 Nov, 2007 17:10 Assumpte: |
|
|
Si que em sap greu, el recordo sobretot per la película "La lengua de las mariposas" on feia de molt bon mestre, sempre serà una gran persona i una gran pèrdua per tots nosaltres.
Els africans, i ja sé que no hi té massa a veure, creuen que quan mor una persona gran, se'n va part de la història, i és per a mi una gran veritat, però molts cops no ens n'adonem del que val o el que tenim fins que ho perdem. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Magazin
Registrat: 17 Ago 2007 Missatges: 296
|
Publicat: Dv 23 Nov, 2007 23:21 Assumpte: |
|
|
| Com a ésser humà sento que s'hagi mort perquè jo no vull que es mori ningú, ara, em queia com una patada en el cul així que no passo molta pena...(un bon actor, si, pero com a persona...:ejem: :ejem:) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
asji
Registrat: 15 Ago 2007 Missatges: 14
|
Publicat: Ds 24 Nov, 2007 20:21 Assumpte: |
|
|
| La mort de grans persones com ell et fan pensar bastant, perquè sembla que a poc a poc van marxant i ens van deixant en un món on ven mirat d'aquí a uns anys es fa extrany que podrem ser com tots ells. Les generacions més joves a les nostres, tindran aquests referents? Seràn igual d'importants que els que ja ens han deixat?. . .Segur que no. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
espiritualia
|
Publicat: Dl 26 Nov, 2007 14:56 Assumpte: |
|
|
| asji ha escrit: | | La mort de grans persones com ell et fan pensar bastant, perquè sembla que a poc a poc van marxant i ens van deixant en un món on ven mirat d'aquí a uns anys es fa extrany que podrem ser com tots ells. Les generacions més joves a les nostres, tindran aquests referents? Seràn igual d'importants que els que ja ens han deixat?. . .Segur que no. |
La joventut actual no val res!! Es despreciable.
Tot está en decadència. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|