| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Cloud_Strife
Registrat: 15 Mai 2009 Missatges: 3020
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 01:28 Assumpte: |
|
|
A veure Sergi... 2 coses:
Els manglars són conjunts d'àrbres a les costes. I els àrbres NO són illes.
Thriller Bark és un vaixell però ON es troba aquest vaixell?? A TOTA UNA ILLA (provinent del West Blue) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kid-23
Registrat: 11 Mai 2007 Missatges: 733
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 02:08 Assumpte: |
|
|
Ei, per cert! Té bona pinta no, el New World?
Jo no les tenia totes, perque abans d'arribar a la Grand Line també la van pintar com el cementiri de pirates, el mar de la mort... i després, a banda del temps meteorològic no era gaire especial. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
marc.chopper
Registrat: 04 Oct 2009 Missatges: 2557
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 10:13 Assumpte: |
|
|
Doncs no Cloud, no te l'he copiat Al principi no te l'havia vist, i el meu ordre era aquest:
1- L'illa de Shell town
2- Orange town
3- Syrup village
4- Poble de Coco
5- Illa de Loguetown
6- Whiskey Peak/Little Garden (per que son dos illes de parada cap a Alabasta, igual que Drum, però aquella va ser més important, i per això ho ajunto).
7- Drum
8- Arabasta
9- Jaya
10- Skypiea
11- Long ring long land
12- Water7
13- Enies Lobby
14- L'illa d'en Don Acchino
15- Thriller Bark
16- Shaobody
17- On Kuma va enviar a cadascú d'ells
I que tornessin a la 16 illa per reunir-se, però ho vaig editar quan vaig veure el teu i vaig "borrar" Shaobody, però ara prefereixo més la meva idea anterior.
I Cloud, Shaobody pot sé un manglar, però se li diu Archipelag Shaobody, aixi que contaria com a més d'una illa si anem tant perfeccionistes, jo la he contat com a una illa i punt.
EDIT: I Cloud, també vaig pensar que podria sé els 16 mesos que van estar a la Grand Line, però seria imposible per que en Luffy ja tindria els 18 anys  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Akainu
Registrat: 03 Feb 2010 Missatges: 97
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 12:30 Assumpte: |
|
|
Vaya final de Saga que nos está dadno Oda. Impresionante. Me ha sorprendido mucho que sea Aokiji el nuevo Almirante de Flota. Pero si ha sido Sengoku el que ha "recomendado" es normal que haya elegido a Aokiji, que es democrático como él, en lugar de Akainu que es absoluto 100%. Y lo de Kong, yo diria que es un poco el puente que une el Alto Mando con la Marina. No es que sea un Almirante aún superior, sinó que, para poner un ejemplo, hace la función del Ministro de Defensa.
PD ... señor marc.chopper, la isla de Don Acchino es un asqueroso relleno ... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
marc.chopper
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 14:54 Assumpte: |
|
|
| Akainu ha escrit: | Vaya final de Saga que nos está dadno Oda. Impresionante. Me ha sorprendido mucho que sea Aokiji el nuevo Almirante de Flota. Pero si ha sido Sengoku el que ha "recomendado" es normal que haya elegido a Aokiji, que es democrático como él, en lugar de Akainu que es absoluto 100%. Y lo de Kong, yo diria que es un poco el puente que une el Alto Mando con la Marina. No es que sea un Almirante aún superior, sinó que, para poner un ejemplo, hace la función del Ministro de Defensa.
Bé, pot sé relleno però a mi m'agrada molt xddd |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Cloud_Strife
Registrat: 15 Mai 2009 Missatges: 3020
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 14:56 Assumpte: |
|
|
| marc.chopper ha escrit: | Doncs no Cloud, no te l'he copiat Al principi no te l'havia vist, i el meu ordre era aquest:
1- L'illa de Shell town
2- Orange town
3- Syrup village
4- Poble de Coco
5- Illa de Loguetown
6- Whiskey Peak/Little Garden (per que son dos illes de parada cap a Alabasta, igual que Drum, però aquella va ser més important, i per això ho ajunto).
7- Drum
8- Arabasta
9- Jaya
10- Skypiea
11- Long ring long land
12- Water7
13- Enies Lobby
15- Thriller Bark
16- Shaobody
I que tornessin a la 16 illa per reunir-se, però ho vaig editar quan vaig veure el teu i vaig "borrar" Shaobody, però ara prefereixo més la meva idea anterior.
I Cloud, Shaobody pot sé un manglar, però se li diu Archipelag Shaobody, aixi que contaria com a més d'una illa si anem tant perfeccionistes, jo la he contat com a una illa i punt.
EDIT: I Cloud, també vaig pensar que podria sé els 16 mesos que van estar a la Grand Line, però seria imposible per que en Luffy ja tindria els 18 anys  |
Em venen ganes de vomitar.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
marc.chopper
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 14:57 Assumpte: |
|
|
| Cloud_Strife ha escrit: | | marc.chopper ha escrit: | Doncs no Cloud, no te l'he copiat Al principi no te l'havia vist, i el meu ordre era aquest:
1- L'illa de Shell town
2- Orange town
3- Syrup village
4- Poble de Coco
5- Illa de Loguetown
7- Drum
8- Arabasta
9- Jaya
10- Skypiea
11- Long ring long land
12- Water7
13- Enies Lobby
15- Thriller Bark
16- Shaobody
Em venen ganes de vomitar.  |
Per què? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
_vodka_
Registrat: 27 Abr 2007 Missatges: 4767
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 19:44 Assumpte: |
|
|
| sergiblanes tens rao amb lo dels mangroves jo lo dels 16 capitols ho deia com un missatge de l'oda als lectors ja veurem |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
drakalbert
Registrat: 10 Jul 2004 Missatges: 9145
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 23:48 Assumpte: |
|
|
| Akainu ha escrit: | Vaya final de Saga que nos está dadno Oda. Impresionante. Me ha sorprendido mucho que sea Aokiji el nuevo Almirante de Flota. Pero si ha sido Sengoku el que ha "recomendado" es normal que haya elegido a Aokiji, que es democrático como él, en lugar de Akainu que es absoluto 100%. Y lo de Kong, yo diria que es un poco el puente que une el Alto Mando con la Marina. No es que sea un Almirante aún superior, sinó que, para poner un ejemplo, hace la función del Ministro de Defensa.
Però està confirmat que Aokiji sigui el nou almirant de flota?  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kid-23
Registrat: 11 Mai 2007 Missatges: 733
|
Publicat: Ds 31 Jul, 2010 23:53 Assumpte: |
|
|
No, drakalbert, per ara s'ha proposat, però vaja que està cantat que ho serà.
I per cert, no pensa l'Oda fer cap mini-historia més? Des de la del CP9 no n'ha fet cap. I en té un bon munt de persoantges per triar i fer-ne la historia. En Foxy, per exemple, o els germans aquells de Skypea xD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|