Fòrums

Iniciar sessióIniciar sessió
3xl -> Televisió -> Sèries emeses del 3xl.cat -> Anime -> One Piece -> Saga de Post Marineford
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3 ... 320, 321, 322 ... 333, 334, 335  Següent
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Cloud_Strife

Registrat: 15 Mai 2009
Missatges: 3020

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 01:28    Assumpte: Respondre citant

A veure Sergi... 2 coses:

Els manglars són conjunts d'àrbres a les costes. I els àrbres NO són illes.

Thriller Bark és un vaixell però ON es troba aquest vaixell?? A TOTA UNA ILLA (provinent del West Blue)
Tornar a dalt
queixat del missatgeAjuda botó queixa't
kid-23

Registrat: 11 Mai 2007
Missatges: 733

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 02:08    Assumpte: Respondre citant

Ei, per cert! Té bona pinta no, el New World?
Jo no les tenia totes, perque abans d'arribar a la Grand Line també la van pintar com el cementiri de pirates, el mar de la mort... i després, a banda del temps meteorològic no era gaire especial.
Tornar a dalt
marc.chopper

Registrat: 04 Oct 2009
Missatges: 2557

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 10:13    Assumpte: Respondre citant

Doncs no Cloud, no te l'he copiat Confused Al principi no te l'havia vist, i el meu ordre era aquest:

1- L'illa de Shell town
2- Orange town
3- Syrup village
4- Poble de Coco
5- Illa de Loguetown
6- Whiskey Peak/Little Garden (per que son dos illes de parada cap a Alabasta, igual que Drum, però aquella va ser més important, i per això ho ajunto).
7- Drum
8- Arabasta
9- Jaya
10- Skypiea
11- Long ring long land
12- Water7
13- Enies Lobby
14- L'illa d'en Don Acchino
15- Thriller Bark
16- Shaobody
17- On Kuma va enviar a cadascú d'ells

I que tornessin a la 16 illa per reunir-se, però ho vaig editar quan vaig veure el teu i vaig "borrar" Shaobody, però ara prefereixo més la meva idea anterior.

I Cloud, Shaobody pot sé un manglar, però se li diu Archipelag Shaobody, aixi que contaria com a més d'una illa si anem tant perfeccionistes, jo la he contat com a una illa i punt.

EDIT: I Cloud, també vaig pensar que podria sé els 16 mesos que van estar a la Grand Line, però seria imposible per que en Luffy ja tindria els 18 anys Confused
Tornar a dalt
Akainu

Registrat: 03 Feb 2010
Missatges: 97

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 12:30    Assumpte: Respondre citant

Vaya final de Saga que nos está dadno Oda. Impresionante. Me ha sorprendido mucho que sea Aokiji el nuevo Almirante de Flota. Pero si ha sido Sengoku el que ha "recomendado" es normal que haya elegido a Aokiji, que es democrático como él, en lugar de Akainu que es absoluto 100%. Y lo de Kong, yo diria que es un poco el puente que une el Alto Mando con la Marina. No es que sea un Almirante aún superior, sinó que, para poner un ejemplo, hace la función del Ministro de Defensa.

PD ... señor marc.chopper, la isla de Don Acchino es un asqueroso relleno ...
Tornar a dalt
marc.chopper

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 14:54    Assumpte: Respondre citant

Akainu ha escrit:
Vaya final de Saga que nos está dadno Oda. Impresionante. Me ha sorprendido mucho que sea Aokiji el nuevo Almirante de Flota. Pero si ha sido Sengoku el que ha "recomendado" es normal que haya elegido a Aokiji, que es democrático como él, en lugar de Akainu que es absoluto 100%. Y lo de Kong, yo diria que es un poco el puente que une el Alto Mando con la Marina. No es que sea un Almirante aún superior, sinó que, para poner un ejemplo, hace la función del Ministro de Defensa.

Bé, pot sé relleno però a mi m'agrada molt Crying or Very sad xddd
Tornar a dalt
Cloud_Strife

Registrat: 15 Mai 2009
Missatges: 3020

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 14:56    Assumpte: Respondre citant

marc.chopper ha escrit:
Doncs no Cloud, no te l'he copiat Confused Al principi no te l'havia vist, i el meu ordre era aquest:

1- L'illa de Shell town
2- Orange town
3- Syrup village
4- Poble de Coco
5- Illa de Loguetown
6- Whiskey Peak/Little Garden (per que son dos illes de parada cap a Alabasta, igual que Drum, però aquella va ser més important, i per això ho ajunto).
7- Drum
8- Arabasta
9- Jaya
10- Skypiea
11- Long ring long land
12- Water7
13- Enies Lobby
15- Thriller Bark
16- Shaobody

I que tornessin a la 16 illa per reunir-se, però ho vaig editar quan vaig veure el teu i vaig "borrar" Shaobody, però ara prefereixo més la meva idea anterior.

I Cloud, Shaobody pot sé un manglar, però se li diu Archipelag Shaobody, aixi que contaria com a més d'una illa si anem tant perfeccionistes, jo la he contat com a una illa i punt.

EDIT: I Cloud, també vaig pensar que podria sé els 16 mesos que van estar a la Grand Line, però seria imposible per que en Luffy ja tindria els 18 anys Confused

Em venen ganes de vomitar. Sad
Tornar a dalt
marc.chopper

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 14:57    Assumpte: Respondre citant

Cloud_Strife ha escrit:
marc.chopper ha escrit:

1- L'illa de Shell town
2- Orange town
3- Syrup village
4- Poble de Coco
5- Illa de Loguetown
7- Drum
8- Arabasta
9- Jaya
10- Skypiea
11- Long ring long land
12- Water7
13- Enies Lobby
15- Thriller Bark
16- Shaobody

Em venen ganes de vomitar. Sad

Per què?
Tornar a dalt
_vodka_

Registrat: 27 Abr 2007
Missatges: 4767

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 19:44    Assumpte: Respondre citant

sergiblanes tens rao amb lo dels mangroves jo lo dels 16 capitols ho deia com un missatge de l'oda als lectors ja veurem
Tornar a dalt
drakalbert

Registrat: 10 Jul 2004
Missatges: 9145

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 23:48    Assumpte: Respondre citant

Akainu ha escrit:

Però està confirmat que Aokiji sigui el nou almirant de flota? Confused
Tornar a dalt
kid-23

Registrat: 11 Mai 2007
Missatges: 733

MissatgePublicat: Ds 31 Jul, 2010 23:53    Assumpte: Respondre citant

No, drakalbert, per ara s'ha proposat, però vaja que està cantat que ho serà.

I per cert, no pensa l'Oda fer cap mini-historia més? Des de la del CP9 no n'ha fet cap. I en té un bon munt de persoantges per triar i fer-ne la historia. En Foxy, per exemple, o els germans aquells de Skypea xD
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
3xl -> Televisió -> Sèries emeses del 3xl.cat -> Anime -> One Piece -> Saga de Post Marineford
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3 ... 320, 321, 322 ... 333, 334, 335  Següent
Pàgina 321 de 335