Fòrums

Iniciar sessióIniciar sessió
3xl -> Música -> Heavy, punk... canya!!!! -> Quin es el vostre estil de Metal preferit??
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina 1, 2  Següent
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
educobainbcn

Registrat: 19 Jun 2009
Missatges: 40

MissatgePublicat: Dl 29 Mar, 2010 00:29    Assumpte: Quin es el vostre estil de Metal preferit?? Respondre citant

Hola gent

Creo aquest post perquè tinc curiositat quins gustos sobre Metal hi ha en aquest fòrum

M'agradaria saber quin es el vostre estil preferit

A mi m'agraden tots els estils de Metal, però el meu preferit es el Melodic Death Metal, i grups con Children of Bodom, Arch Enemy, In Flames....
Tornar a dalt
queixat del missatgeAjuda botó queixa't
morke

Registrat: 12 Jul 2009
Missatges: 12

MissatgePublicat: Dj 01 Abr, 2010 23:23    Assumpte: Respondre citant

Death metal (sobre tot la onada de Death Metal suec dels finals dels 80, inicis dels 90)
Black Metal ( sobretot clàssics Noruec)
Funeral Doom Metal (estil que m'esta agradant molt des de fa poc temps i que ara mateix estic realitzant un projecte en solitari propi)

Yeah!!
Tornar a dalt
Anarkio

Registrat: 23 Jun 2004
Missatges: 458

MissatgePublicat: Ds 03 Abr, 2010 16:46    Assumpte: Respondre citant

Buff... és massa difícil per mi de respondre dient un únic estil... però em decantaré pel Glam i les seves variants. Grups com Guns N' Roses (Sleaze Glam) i Mötley Crüe (Glam/Heavy) i molts més: Kiss, Twisted Sister, Poison, Cinderella...

Però ja dic, hi han molts estils més que també m'encanten, des dels més actuals com Melodic Death de Children of Bodom o In Flames fins als clàssics del gènere com Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple... Wink
Tornar a dalt
lady_avalon

Registrat: 16 Ago 2005
Missatges: 2370

MissatgePublicat: Dc 07 Abr, 2010 21:48    Assumpte: Respondre citant

Anava a fer-me passar per fan de tokio hotel... crec que a aquestes alçades de la pel·lícula, no cola. Anarkio, jo sempre he considerat GNR com hard rock a seques.

A mi em tiren grups en concret, no un subgènere de metal (o diversos) en concret. Sóc força eclèctica.
Tornar a dalt
Anarkio

MissatgePublicat: Dj 08 Abr, 2010 03:28    Assumpte: Respondre citant

És el problema d'etiquetar grups, és molt subjectiu. Jo per passar via també els qualifico per Hard Rock, però entrant en el detall Guns N' Roses eren una banda que mantenia molts elements Glam i hi afegia elements sobretot de Blues i una mica Punk. A partir del Chinese Democracy em sembla que els podríem etiquetar sense problemes de Pop Laughing
Tornar a dalt
lady_avalon

MissatgePublicat: Dj 08 Abr, 2010 17:26    Assumpte: Respondre citant

Anarkio ha escrit:
És el problema d'etiquetar grups, és molt subjectiu. Jo per passar via també els qualifico per Hard Rock, però entrant en el detall Guns N' Roses eren una banda que mantenia molts elements Glam i hi afegia elements sobretot de Blues i una mica Punk. A partir del Chinese Democracy em sembla que els podríem etiquetar sense problemes de Pop Laughing

Com a megafan que sóc del que era GNR (concretament d'en Duff Very Happy), m'areveixo a dir que després del chinese se'ls podria etiquetar de filth.......................... A Axl Rose se li ha pujat la merda al cap. A més, per mi el grup és el grup sencer, no Axl només.

EDIT: fins i tot, des de l'Spaghetti Incident?. Llevat de Since I don't have you i poca cosa més, la resta de l'LP és un trunyu en tota regla.
Tornar a dalt
lSiegfried

Registrat: 21 Abr 2010
Missatges: 7

MissatgePublicat: Dc 21 Abr, 2010 22:52    Assumpte: Respondre citant

Molt Bones. Soc Nou al forum, i m'estic estrenant en aquests comentaris, com observareu en d'altres més,
Bé, a lo ke nava, Abans era "Emo", Pero vull dir, Emo. no Subnormal. Vull dir ke jo no considerava ke la vida fòra una merda, ni tampoc em suicidaria ( Van llestos, ke em matin primer, ke no callaré ), si no ke m'agradava ( i de fet, encara hi ha grups ke m'agraden, poc, pero be ..) l'Screamo. Després, i "suavitzant-me", vaig decidir conèixer millor el Rock i el Metal, i al final m'he kedat amb Avenged Sevenfold, Green Day, RIse Against, i com no amb Metallica i Judas Priest. COm veureu, barrejo molts tipus, pero com ja s'ha comentat abans, és dificil classificar temes, i (Afegeixo jo) amés classificar estils. A mi simplement m'agrada el ke m'agrada, i ja veurem..
Tornar a dalt
Anarkio

MissatgePublicat: Ds 24 Abr, 2010 23:20    Assumpte: Respondre citant

lady_avalon ha escrit:
Com a megafan que sóc del que era GNR (concretament d'en Duff Very Happy), m'areveixo a dir que després del chinese se'ls podria etiquetar de filth.......................... A Axl Rose se li ha pujat la merda al cap. A més, per mi el grup és el grup sencer, no Axl només.

EDIT: fins i tot, des de l'Spaghetti Incident?. Llevat de Since I don't have you i poca cosa més, la resta de l'LP és un trunyu en tota regla.

Aquest és el problema, tot i que sabem "qui" eren el grup, legalment és propietat només de l'Axl i ara pot aprofitar-se del nom tant com vulgui... =( Però bé... esperem un miracle i a veure si hi posa de la seva part i ho arreglen... sort que somiar és gratis xd

Bé, i jo de l'Spaghetti també salvaria Ain't it Fun, m'agrada força x)
Tornar a dalt
lady_avalon

MissatgePublicat: Dg 25 Abr, 2010 15:29    Assumpte: Respondre citant

Anarkio ha escrit:

Bé, i jo de l'Spaghetti també salvaria Ain't it Fun, m'agrada força x)

You're right dude. Darrerament escolto MOLT "shotgun blues" xD.
Tornar a dalt
C-Lou-D

Registrat: 12 Mar 2010
Missatges: 41

MissatgePublicat: Ds 01 Mai, 2010 13:52    Assumpte: Respondre citant

Doncs a mi també em mola el darrer àlbum dels Guns, de fet, tincs la samarreta. Més enllà del contingut musical, crec que el missatge de Chinese Democracy és bo. No crec que totes les cançons de l'àlbum siguin genials, no obstant, m'agraden especialment Street of dreams i Catcher on the rye.

Pel que fa als meus estils preferits, són el death melòdic i el heavy metal clàssic, encara que últimament em mola molt el progressiu.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
3xl -> Música -> Heavy, punk... canya!!!! -> Quin es el vostre estil de Metal preferit??
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2