Fòrums

Iniciar sessióIniciar sessió
3xl -> Televisió -> Propostes de sèries -> Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 34, 35, 36  Següent
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
sra.mermaid

Registrat: 04 Set 2009
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dv 04 Set, 2009 20:11    Assumpte: Respondre citant

vaja, vaja.... kin panorama teniu aqui...

mireu, jo no se si estem fent gran cosa aqui, perque si la luchia-san va enviar el correu, i li van dir que no... tambe trobo injust com diu DV2Zoro es que estiguin emetent one piece al 3xl i al jetix tambe... tot i aixo, potser si ens posem pesats amb pichi pichi pitch, conseguim alguna cosa, no se jo, la veritat! XD
Tornar a dalt
queixat del missatgeAjuda botó queixa't
DV2Zoro

Registrat: 16 Set 2007
Missatges: 387

MissatgePublicat: Dv 04 Set, 2009 21:05    Assumpte: Respondre citant

@sra.mermaid:

One Piece a Jetix esta CENSURADA t'ho creguis o no...si ho saps be,sino tambe (seeense ofendre)

-El titol de la serie porta una bandera tapant els text japones d'adalt la serie
-Els textos del inici i "en el proximo capitulo" estan a l'espanyol per no sortir en japo
-Escenes censurades obviament per 1.Imatge congelada, 2.Escena tallada, 3.Guio canviat
-No passen ni de conya de la saga d'arabasta (vamos,ke no toquen la d'skypiea en endevant...Rao?: SANG!!)

Com ja he dit,Jetix es del "Canal Satelite Digital" i ja ho posa,"Satelite",diferent al Analogic/Digital de televisions GRATUITES,pero esclar,es foten un lio XD

..Vui que us fixessiu amb els seus "horaris" http://www.plus.es/guiatv/fichaemision_cache.html?cadena=JETIX&grepi=A&id=609711&tipo=E&chks=0

de 23:10 a 0:00...CENSURACIÓ I FINS I TOT CAPS DE SETMANA A UN HORARI TARDISSIM...Perque?,ja tenen una serie millor que la substitueixi a base de rellenos...NARUTO,ESCLAR!...perque?,perque "One Piece apenes te Goodies/Merchandising a espanya i Naruto te en totes les tendes XD"...No pensessiu que perque PPP no tingui merchandising no s'hagi de posar a la tele,sino mireu que fan els de ClanTV!...

Be be ,ja se que m'he desviat del tema...

Avera,no vui ofendre a ningu,pero si tant la voleu la serie en catala doncs demaneula "a lo SPAM way" aqui : http://www.3xl.cat/p3xl/3xl.jsp?seccio=atc&subseccio=form&level1=43511&level2=44601&level3=44024&domain=JUV&state=REBSV

Feu a lo "Bombardeig per demanar bola de drac" pero per PPP...i llavors feu un Copiar y Pegar aqui en aquest tema de tot el que us respongui el TVC i opineu,pero com hem dit,estem en crisis I TAMBE el tema de Drets televisius i de LLICENCIES...No tot es pot fer com nosaltres volguem.TVC te les seves maneres de fer les coses i els seus limits!

Ademes,com la resposta que va rebre la luchia,estant buscant series adequades per totes les edats...Aixo incloeix el Club Super 3 i el 3xl a la vegada...sino fixeuvos que el CS3 te mes series noves ("Matt's Monsters",etc...que son mes noves que les repetides)

Tenen molta feina i no es poden concentrar en una cosa cuan tenen 2 tipus de programacions a mostrar-hi!...

A qui li sembli be aixo que ho digui,es la meva teoria/opinio...si algu en te una altre teoria millor o equivalent que la posi,pero "perfavor",no montessim un drama per portar una serie cuan la cadena ja te prouta feina amb les seves coses...que tambe treballen i gasten calers amb TV3!!
Tornar a dalt
kaaren

Registrat: 05 Set 2009

MissatgePublicat: Ds 05 Set, 2009 21:19    Assumpte: Respondre citant

Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch i Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure es la millor serie que podeu posar!

el 3xl esta passat de moda TOTAL, i si poseu series com Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch i Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure ho animareu molt! esteu perdent l'audiencia per culpa que el 95 % de les series que poseu no agraden a NINGU!

A VEURE SI POSEU MERMAID MELODY D'UNA VEGADA Twisted Evil
Tornar a dalt
pichi.luchia

Registrat: 06 Set 2009
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 16:48    Assumpte: gfyyjvrhdhf Respondre citant

aneu a la meva pag i llegiu el poema que he escrit per la luchia.

FORÇA PICHI PICHI PITCH
Tornar a dalt
noel_aiiro

Missatges: 3

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 17:11    Assumpte: Respondre citant

i ei ei ei ei ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he fet un club de fans de la noel

au comenteu

es que sino morireu en tres dies Exclamation
Tornar a dalt
satsukigyaru

Registrat: 03 Set 2009
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 18:01    Assumpte: Respondre citant

em... no m'agradaria dir cap bestiesa, pero kaaren nena, aixo de que ''esteu perdent l'audiencia per culpa que el 95 % de les series que poseu no agraden a NINGU! '' t'ho as inventat xD i tampoc crec que el 3xl hagi de posar aquesta serie perque ja la donen al clan ¬¬
Tornar a dalt
satsukigyaru

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 18:04    Assumpte: Respondre citant

a mes si esta tan pasat de moda perque escrius al seu xat? xD
Tornar a dalt
power-rina

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 18:27    Assumpte: Respondre citant

satsukigyaru tens rao.

LA RINA LA MILLOR

I POWER RINA TAMBE
Tornar a dalt
satsukigyaru

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 18:29    Assumpte: Respondre citant

algú em dona la raó, menys mal !
Tornar a dalt
DV2Zoro

Registrat: 16 Set 2007
Missatges: 387

MissatgePublicat: Dg 06 Set, 2009 19:05    Assumpte: Respondre citant

Avera,les series del 3xl molen,alguna gent els l'hi agrada i d'altres ke no...per exemple,no m'agrada bobobo i inuyasha i d'altres que si,i jo no dic "inuyasha apesta",cadascu li agradara el ke vulgui i te la seua opinio,no s'ha de forçar una altre persona a veure el ke no vol..

@satsukigyaru: Jo que tu no hauria dit lo del Clan XD...la gent aqui la vol en catala per gustos...

De totes formes,series de "Magical Girls" com la Doremi pero en aquest cas PPP anirien al Club Super 3...jo no decideixo on van les series,sino TVC...ademes,la serie esta mes orientada a la gent d'alrededor de 13 anys poray...o menys...aixi que no tinguessiu moltes ilusions perque surti al 3xl,pero qui sap.

Com ja han dit els de TVC,els de Clan TVE ja tenen la serie,i fins que no s'els l'hi acabin els drets doncs res...i no sabem quan s'acabara aquests drets..
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
3xl -> Televisió -> Propostes de sèries -> Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch
Publicar un tema nou   Respondre al tema Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 34, 35, 36  Següent
Pàgina 24 de 36