| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Sanji_kun89
Registrat: 11 Des 2008 Missatges: 67
|
Publicat: Dt 18 Ago, 2009 11:53 Assumpte: |
|
|
Ya lo e aconseguido!!!!
Tienes que pasarte el Melee de Enemigos, en la isla 5, hablando con una piedra parae Nico.R. la leea.
Ahora si que tengo todos los ataques!!!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Nami-san
Registrat: 02 Jul 2009 Missatges: 23
|
Publicat: Dt 18 Ago, 2009 12:26 Assumpte: |
|
|
sq mira q ets viciat sanji-kun u_u
enu aixi al- quan surti l'altre u tindras tot molt b  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Kogoro-kun
Registrat: 07 Jun 2004 Missatges: 31184
|
Publicat: Dc 19 Ago, 2009 13:19 Assumpte: |
|
|
Ja no falta gairebé res perquè surti el 2on... si no m'equivoco en menys d'un mes ja el tindrem  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Nami-san
Registrat: 02 Jul 2009 Missatges: 23
|
Publicat: Dc 19 Ago, 2009 23:49 Assumpte: |
|
|
siii (H)
d'aki a poc ja
juju
quines ganes *-* |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Luffy-kun
Registrat: 06 Jul 2009 Missatges: 24
|
Publicat: Dv 21 Ago, 2009 01:46 Assumpte: |
|
|
Siiiiiii!! *O* Ja palta poquet xk arribi la segona part!! *-*
Quines ganes deu meu!! >o<
ONE PIECE UNLIMITED CRUISE 2
"EL DESPERTAR DE UN HÉROE"
Oooh! quin titol! *-* |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Kogoro-kun
|
Publicat: Dv 21 Ago, 2009 15:28 Assumpte: |
|
|
Fa tot just un parell de dies que vaig començar el nivell difícil... es que vaig perdre MOOOLT de temps augmentant-lis la vida i l'energia, i tot i així encara em falten molts personatges amb l'energia ben alta, però em vaig cansar. Arriba un punt que fins i tot preparant plats amb reis del mar només augmenten 30 punts. Doncs imagina't per arribar fins a 1000 amb els 9 personatges ...
Em va encantar l'avanç del capítol 2 al final del 1er  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sanji_kun89
|
Publicat: Ds 22 Ago, 2009 12:25 Assumpte: |
|
|
Kogoro-kun estem amb tu!!!!!
La vida es puja "relativament" fácil, jo tinc tots els persons a més de 900, pero la barra groga és imposible!!!
Nomes el Chopper, i té 540 aprox.
Asobra, al segon joc, El DESPERTAR DEL HEROE, s'augmenten a 3000, esclar que els plats també són millors ( per un video que he vist)
Molta sort!!!
PD: Em va encantar l'escena final quan en Luffy intenta aturar el raig amb el gear second i no pot i llavors...snif... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Kogoro-kun
|
Publicat: Dg 23 Ago, 2009 22:22 Assumpte: |
|
|
Sí, sí. La vida és molt fàcil de pujar amb el rei del mar que té forma de serp, el que et dóna la cresta; amb uns quants plats n'hi ha prou. Lo altre és missió impossible, jajaja. El que més barra groga li he pujat és al Ruffy, després crec que van Zoro, Sanji i Chopper, que m'encanten els seus especials
Mmm... doncs tocarà pujar la barra groga al 2on joc
Per cert, qui és el personatge que surt amb el Pandaman en algunes pantalles? Algun germà bessó?
PD: A mi també m'encanten les escenes, gairebé totes sense excepció, i és un punt que si després els hi canvies la roba i els hi poses la de Thriller Bark a les seqüències les mantenen (No com al RE4, que li canvies la roba al Leon però a les seqüències porta la de "poli", com sempre ) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Luffy-kun
Registrat: 06 Jul 2009 Missatges: 24
|
Publicat: Dl 24 Ago, 2009 03:24 Assumpte: |
|
|
Kogoro-kun l'home que surt amb en Pandaman es un home amb cap d tomaquet que sempre persegueix al pobre Pandaman al manga xDDD
Es una gran paranoia k a fet l'Oda mentre s'aburria xDD segur!
En aixo tens rao, k surtin les escenes amb la roba d Thriller Bark es una pasada xD
PD: Esperant amb impaciencia la segona part  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sanji_kun89
|
Publicat: Dv 04 Set, 2009 13:14 Assumpte: |
|
|
| Com que estic treballant en el Game, intetare mirar quan pugui la sortida de OP.Cruise 2, avere que posa, i aveure si el portan, perque el primer no el van "encomanar"... TT |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|