| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Rina_kiiro
Registrat: 28 Mai 2006 Missatges: 416
|
Publicat: Dt 21 Abr, 2009 18:27 Assumpte: ~HETALIA!!~ Una sèrie curiosa |
|
|
HETALIA
Bé, fa moltíssim temps que no em passo per aquí. La veritat es que no trec mol el cap per la web del 3xl.net. Però fa poc he conegut una sèrie que és interessant i que, els que no la coneixeu, us sorprendreu al saber-ho, LOL.
Hetalia és una sèrie on es parla d'història però eh!!, del món sencer. Es situa durant la I i II Guerra Mundial, encara que no sé fins on arribarà. Així doncs, comencem per dir que cada personatge és un pais en qüestió i a més de tenir un nom del propi pais, es diuen com aquests mateixos xDD... Tot i així no us deixeu enganyar; sí que parla d'història però amb to humorístic xD.
El protagonista és Italia (la del nord concretament). I els dos co-protagonistes, per dir-ho d'alguna manera, són Alemanya i Japó. I juntament amb ells un munt de països més. Incluint-hi Espanya (amb la tomata xD).
Haig d'aclarar que té alguns tocs Yaoi, però bé, tampoc penseu que ho és integrament perquè no és així. Simplement l'objectiu és divertir-se una estona, jeje.
Cal dir que aquesta sèrie és publicada per internet crec. Per un autor japonès que està estudiant disseny als Estats Units, com bé he llegit per algun lloc. I, a més d'això, ha portat polemica política. No és broma, els coreans s'han queixat de la sèrie i tot.
Descarga dels capitols subtitulats a l'espanyol:
http://66.90.111.16/descarga_directa/anime/detalle/dd_hetalia_axis_powers_04_jap_sub_esp_nuevo/14274
Bye i espero que serveixi!!!!, jeje. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
saint_shun
Registrat: 04 Nov 2007 Missatges: 25
|
Publicat: Dg 13 Set, 2009 16:46 Assumpte: |
|
|
| si es molt bona la veritat, just quan tornava a tarragona de les jornades del akihabara en barcelona parlaba amb una amiga d'un amic meu que em va comentar sobre la serie i em va semblar molt interesant, vaig començar a veura-la i els riures son garantits, a més que també aprens una mica d'historia (i no es broma) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
klaa_mc_12
Registrat: 05 Feb 2009 Missatges: 289
|
Publicat: Dg 13 Set, 2009 17:17 Assumpte: |
|
|
La trobo molt interessant! Gràcies per posar aquest post ^^ Veure la relació dels països aliats a la segona guerra mundial, un tema que hi estic molt interessada, és interessant.
Jo et recomano School Days (i més series), on hi he fet un post  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
YamamotoT
Registrat: 01 Nov 2009 Missatges: 4
|
Publicat: Dg 01 Nov, 2009 13:37 Assumpte: |
|
|
| jajaj es molt bona totalment recomanada!!! et fa riure molt!! XDD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kohaku_93
Registrat: 02 Gen 2009 Missatges: 873
|
Publicat: Ds 26 Des, 2009 20:34 Assumpte: |
|
|
| Ceeeeert és una sèrie brutaaaal jajajajjajajjajajajjaja et fa riure fins que ja no pots més xD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
seiferbcn
Registrat: 17 Abr 2006 Missatges: 1776
|
Publicat: Ds 26 Des, 2009 22:28 Assumpte: |
|
|
Me mire algunos capítulos y la acabe dropeando.
Tiene muy buen humor pero es necesario que sea todo tan gay? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kohaku_93
Registrat: 02 Gen 2009 Missatges: 873
|
Publicat: Dg 27 Des, 2009 18:33 Assumpte: |
|
|
| Sí, la veritat es que quan vai posar el missatge d'aquí a sobre només havia mirat 3 capis, però a partir d'aqui comença a ser una mica.... ehemmm |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
itachi_00
Registrat: 28 Feb 2006 Missatges: 198
|
Publicat: Dt 05 Gen, 2010 11:20 Assumpte: |
|
|
Oh! però no tot es yaoi! XDD només cal veure a Suïssa i Lichnestein! Tot i que a mi el yaoi no em molesta pas~! XDDD
nah, m'encanta Hetalia, així de simple. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
oreesama
Registrat: 23 Jun 2010 Missatges: 3
|
Publicat: Dc 23 Jun, 2010 19:32 Assumpte: |
|
|
Visca PRUSSIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
i el yaoi tambeeeeeee!!!----germancest~~ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
eyes
Registrat: 16 Jun 2004 Missatges: 272
|
Publicat: Dv 02 Jul, 2010 03:36 Assumpte: |
|
|
| La serie esta molt be. Es graciosa ^^ |