| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
_vodka_
Registrat: 27 Abr 2007 Missatges: 4769
|
Publicat: Ds 30 Ago, 2008 13:42 Assumpte: |
|
|
| videl ha escrit: | Jo crec que es una moda passatgera en cada persona,de petit i fins ben entrada l'adolescència et deixes influenciar per aquella serie que tothom en parla t'intereses per els orígens i et fas otaku que et fa obrir- te i aficionar-te a altres series pero amida que et vas fent gran això cambia.
El que recordo més va ser el booom de Bola de Drac i si no recordo mal no n'hi ha hagut cap de tan fort com aquell en anime ni manga ni crec que es torni a repetir una cosa així. (ni tan sols Naruto One piece o Bleach no hi han arribat a l'altura de DB pq no han tingut tantes repercusions en el mitjans de comunicació sigui la tele,Els diaris, les not¡cies, mitjans audiovisuals la politica i el manga com Bola de Drac i les tortugues ninja en la seva època que van marcar molt a tanta gent , suposo que ja ho donarien per fet com a cotidià...
Pero a mida que vas creixent t'impliques més en les coses que et pertoquen i no estas tan al cas pq tens un estil de vida completament diferent d'aleshores, també madures et fas gran i veus els pros i els contres de els coses , tens una vida orientada el treball,altres relacions, les obligacions,el manteniment, més responsabilitats, i preocupacions tb és la transició de l'adolescent a l'adult i menys temps per a aficions diguessim que ens fa endurir una mica ens adaptem al que ens pertoca i cambiem la nostra concepció d'idees. La mentalitat camvia reconec que a mi m'agrada el Manga, (sempre he sigut una Otaku )el comic europeu i americà. encara ara ,en els salons de manga i cómic disfruto com una boja aquells dies fins i tot he fet cosplay i aquest any tb!.
Pero ja no segueixo tan com abans tot i que tinc unes series entranyables que mai em deixaran d'agradar doncs son record i part de la meva infància com Bola de Drac, dr Slump, Musculman, Campeones... quan s'arriba a una edat vint i pico tens una vida organitzada, altres preocupacions veus les coses completament enfocades cap a una altra banda i tens altres prioritats, perqué t'estas creant un rumb a seguir com ens pertoca a tots per desgracia no es te tan de temps lliure per poder gaudir-ne ja que tens la ment en un altre lloc.
En definitiva els mangues agraden molt de petit i d'adolescent pero a partir de la vintena llarga estan ubicats en un segon pla i deixen d'agradar per la causa del ritme de vida que portem. |
això tu Ò_Ó però si relment és una cosa que t'agrada no ho deixaras de banda |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Derian
Registrat: 04 Set 2008 Missatges: 1
|
Publicat: Dj 04 Set, 2008 00:55 Assumpte: |
|
|
Si fos una moda ja hauria passat, una moda no dura tants anys  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
mihawk_99
Registrat: 23 Jun 2008 Missatges: 81
|
Publicat: Dv 05 Set, 2008 16:42 Assumpte: |
|
|
el manga no es una moda, si tagrada de debo no et cansaras de comprarten o de mirar anime, com a mol et cansaras una mica de les series de quan eres mes petit. No tauries de preocupar per lu k t diuen els pares, es nurmal a mi tambe em diuen q no mauria de gasta tans diners.
Lu de que hi ha mol poca gen otaku crec que tampoc es britat, a la meva clase som 4 tius i una tia, i x la resta del curs tambe i mes gen (en total com a mol 10). I lu de k els otakus estan mal vistos encara u crec menys, almenys als casos del meu voltan; yo tinc alguns amics otakus i altres que no u son, i anem tots juns i cap problema
yo tutal e comensat aket any, i ya tinc 56 comics , k ya nom caben a lestanteria
i a la gen que us miran malamen kuan entreu a una botiga de comics no se on viviu xD yo cuan hi entro es com entrar a una botiga de discos o de llibres, una botiga com qualsevol altre, i la veritat esque de tots els cops que hi he anat no recordo haver-la trobat buida ni un sol cop
està clar que això del manga sesta estenent  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
saionji225
Registrat: 06 Set 2004 Missatges: 5
|
Publicat: Ds 31 Gen, 2009 05:03 Assumpte: |
|
|
No m'he llegit el que heu escrit, però tractaré d'expressar el meu punt de vista de la millor manera que puga.
Jo pense que, arribat un punt de l'adolescència, potser el manga o l'anime, al igual que d'altres aficions més "alternatives", poden significar una moda, i es poden seguir com a moda que són, i punt (també n'hi ha molta gent a la que este món li plau veritablement). Tot i així, quan una afició d'aquest tipus es pren a l'adolescència, encara que s'agarre per moda, sempre resta als gustos de la persona: és a dir, si a mí m'agrada el manga als 15 anys, i als 20 ja ni m'enrecorde, segurament, si als 21 em pose a veure una peli manga, no la trauré perque siga manga, perque directament, ni tan sols la rebutjaré, sinó que em plaurà tornar una altra vegada, encara que siga per una estona, a aquella sensació que em vé del passat.
És més o menys el que s'anomena nostàlgia, no creieu? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Hartiakozue
Registrat: 14 Mai 2007 Missatges: 218
|
Publicat: Ds 31 Gen, 2009 05:04 Assumpte: |
|
|
| Bueno, i aixó que he escrit amb el nick de Saionji225, ho apliqueu al meu nick, que m'he equivocat al identificar-me. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
kolbasa
Registrat: 01 Feb 2009 Missatges: 19
|
Publicat: Dv 06 Feb, 2009 22:23 Assumpte: |
|
|
mmm...dono la meva opinio(xD)
crec que més que una moda, la moda aprofita el manga per potenciar el comerç.
i crec que amb això ja tinc tot dit
p.d: i estic concretametn d'acord mab e lsaionji.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
misao84
Registrat: 08 Jun 2004 Missatges: 429
|
Publicat: Dc 11 Feb, 2009 10:06 Assumpte: |
|
|
Per mi personalement no es una moda, ja porto mes de 13 anys agradant-me el manga i no crec que me deixi d'agradar mai.
El que si cambia son les series que mires o que t'agraden, jo veia molt d'anime quan era petita i ara posiblement aquestes series ja no m'agradarien tant, pero d'altres mes adultas si (com el seinen o el josei per exemple)
El que pasa es que quan et fas gran ja no tens tant de temps lliure per dedicar-ti, per feina, estudis o d'altres coses, pero igualment a mi em segueix agradant el manga i hi dedico tant de temps com puc encara que no sigui tant com abans  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sir_Pila
Registrat: 21 Abr 2006 Missatges: 1799
|
Publicat: Dc 11 Feb, 2009 14:06 Assumpte: |
|
|
| jo tota la vida he vist anime, despues als 14 vaig comensar a llegir comics i un dia vaig anar al salo del manga vaig comprar els primers mangues.... i ja esta em vaig condenar a comprar mangues fins que em mori XD! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Melfand
Registrat: 09 Mai 2008 Missatges: 99
|
Publicat: Dj 02 Abr, 2009 11:19 Assumpte: |
|
|
Jo el mateix des-de petit!
Si el manga fos realment una moda, diria que pels anys 60, 10 deprès de que s'inventés, s'hauria acabat de fer, que jo sàpiga, i encara ara es l'ho que més es compra, mira, i llegeix al Japò, en altres paraules, hi ha més mangaanime que no pas telenoveles i porqueríes d'aquestes, perque el manga són moltes coses i amb molts gèneres, i maiha hagut res d'això en altres paísos fins ara.
"Una cosa nova, amb cada cop més joves, això es una moda"
Doncs t'equivoques, estàs pixant fora testa, i 100m de distància!!!(T'equivoques del tot!)
Si fa cop que arriva, es perque la merda aquesta dels censuradors fan el que olen, i creuen que absolutament tot el que sigui de dibuixos es per nenes, pero amb l'era d'internet s'ha pogut comunicar més bé la gent amb Nihon, i aixó ha supossat un canvi de coltura més generalitzada, pel motiu de que ara podem trovar mangas i animes "verges", sense manipular ni censurar.
I a més, no només els joves miren i veuen mangaanime... hi ha gent de 65anys que fan aixó!!! com el meu avi!
I també estem farts de que ens diguin frikis de merda, només perque mirem coses de qualitat, en comptes de les merdews que posen a la tele, i les més merdes encara telenoveles, que la gent està més enganxada...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....
Podeu criticar-nos per mirar una cosa que està, però dibuixada, però als altresper mirar merdes enganxdes a un pal, com les porqueries de les telenoveles, o series menja cervells... perquè la majoria dels mangas i animes, tenen un missatge que far pensar, mentres que les series americans, espanyoles, etc, son una merda que directament, no et fan pensar!
El comentari aquest de la moda m'ha enfadat molt, així que vigila el que dius, i pensa dues vegades una cosa avans de criticar-la.
Aixó es tot. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lady_avalon
Registrat: 16 Ago 2005 Missatges: 2370
|
Publicat: Dj 27 Ago, 2009 16:11 Assumpte: |
|
|
El que succeeix és que cada cop arriben més sèries i més animes, igualment passa amb els videojocs. Ara és més freqüent trobar-te als crios llegint manga o jugant a la PSP; quan jo era jove erem 4 gats. De fet, al 1er saló del manga que es va fer (a l'estació de França, per cert), hi vaig anar amb els meus pares; era jo la que baixava la mitjana d'edat; mentres que ara sóc jo també qui la puja xDDD.
No ho considero ben bé una moda, però si que se li ha donat molt de bombo, per això la gent consumeix molt més. Jo era la persona més otaku que havia conegut; comprava les OST dels animes que encara no havien aparegut a Europa; dojins, revistes especialitzades, feia totes les sèries que podia i pillava merchandise per parar un tren (dintre de la meva setmanada, és clar, crec recordar que eren 1.000 pessetes), etc etc; actualment segueixo un parell de sèries i ja està. Tinc altres coses a fer, altres aficions que requereixen més temps. No vol dir que ja no m'agradi, sinó que hi ha més coses a fer, per no parlar d'obligacions!! Als meus amics els ha passat el mateix.
No és res que us hagi de preocupar, sereu vosaltres mateixos que possiblement ho aneu apartant de manera natural.
Salutacions,
Morgana |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|