| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Sir_Pila
Registrat: 21 Abr 2006 Missatges: 1799
|
Publicat: Dc 25 Jun, 2008 04:28 Assumpte: |
|
|
soc al de el centre el que li posen una ma al cap.
a que soc guapuuu? XD! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
keiku
Registrat: 09 Feb 2006 Missatges: 680
|
Publicat: Dc 25 Jun, 2008 19:03 Assumpte: |
|
|
iler!
mes gran? que has vist alguna foto meva d cara sense fer el burro ? xDD
o ho dius per la knversa filosofika apasionada sobre la desigualtat sexual que vas abandonar a mitges!!
jajajajajaja
donks si que has visitat deurpoa, jo tmb deunido nkara k a ka meva tnim la tendencia danar a llocs no claus, d tal manera que paris no vaig estrenarlo fins els 13 anys... i aixo que hi tink familia! ara hi vaig sovint... i londres encara no hi he anat! xDDD dinamarca, noruega, alemanya, grecia, etc si, pero no he anat a londres!! tinc massa ganes d'anar-hi! xDDD
jo smpre tinc ganes d'anar a tot arreu, al stmbre toka interail benelux ( belgica, netherland, luxemburg) amb companys! d mentres aquets etsiu a bcn a currar i treurem el carnet d cotxe!
ets nou iler? no t'havia vist mai per aqui.
jo estava per aki abans... fa molt kuan tot tnia una velocitat molt major. xDDDD
i ara m'hi passo per nostalgia suposo, ara que tink temps esklar!
petons a tots
keiku
[/img] |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
ilergus
Registrat: 03 Jul 2004 Missatges: 1536
|
Publicat: Dc 25 Jun, 2008 23:10 Assumpte: |
|
|
akest paron k vaig tenir sobre la desigualtat va ser xl motiu del viatge a italia, i tot i aixi, encara k discrepo un parell de punts, si k es cert k en gran part raó no ten falta, xro aixo pel foruontestant cada 2 dies, seria un sinfin, XDD
jo si k menrecordo de tu d fa un parell d'anys, kuan vaig començar x aki, j ak tb stava a un altre forum, i tb al espai8, k ja el koneixereu ^^.
xro weno, vaig fer algunes amistats, i fa poc em vaig trobar a una pel msn, i vaig tornar x aki, i mira...XDDDD
dons tu tp et keixaras d'aver viatjat!!!! impresionant....XDDDDD
en fi, tas molt mona amb akesta foto, ejejeje i no, no tavia vist mai una foto teva de la cara, jeje
aki va una altra de venezia ^^
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
xmydreams_x
Registrat: 26 Jun 2008 Missatges: 3
|
Publicat: Dj 26 Jun, 2008 12:49 Assumpte: |
|
|
buenoo, alla va una foto mevaa! qe ja feia temps q n volia posar una
speru q es vegii
xmydreams_x |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
xmydreams_x
|
Publicat: Dj 26 Jun, 2008 13:16 Assumpte: |
|
|
en ficare mes q m'estic aburrin xDD
n fii, ptoons x tutoom! :*
xmydreams_x |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
keiku
|
Publicat: Dv 27 Jun, 2008 14:27 Assumpte: |
|
|
mnkanta akesta foto! la vritat esk lefecte m mola s molt pop XDDDD
ma grmana que es una crack snyors! XD
foto presa a lespigó d barna!
veranito veranitoooooo
iler, aixi que m'havies vist abans? jorrrrr soc amnesika, kada dia me'n adono mes. XDDD
ni idea d que pululesis per aki.
vaja, vaja, osigui que tu ets d la generació dl forum en plena efervescencia! oi que sta bstan muermo dsd llabors? XDD ara m'hi paso perk mira, però nuse vaig deixar d venir-hi totalment massa repetició d xguntes
dreamgirl, molt mona! ddbo! em recordes a algu que conec que es diu beth!
iler, lo que em vas donar es veu gegantí, em vaig veure enorme entre les herbes! joer
xDDD
trampa mortal d necessitat jo que men fiava dl teu fotobucket noseke si esk... bueno avera aketsa kom keda, si petita o gran...
smana que ve a xupar roda, piro n cotxe a donar voltes per spanya, quan a mon pare li pilla li pilla, dpen d lany es frança portugal o espanya XDDD vaya tela.
petons
keiku |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
xmydreams_x
|
Publicat: Dv 27 Jun, 2008 17:11 Assumpte: |
|
|
uoo, m'agrada la foto keiku! té estil i a mes has qedat mol b jeje
xmydreams_x |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
ilergus
Registrat: 03 Jul 2004 Missatges: 1536
|
Publicat: Dv 27 Jun, 2008 21:14 Assumpte: |
|
|
| keiku ha escrit: | iler, aixi que m'havies vist abans? jorrrrr soc amnesika, kada dia me'n adono mes. XDDD |
los porros producen amnesia i otras cosas q no recuerdo...xDDD
| keiku ha escrit: | | iler, lo que em vas donar es veu gegantí, em vaig veure enorme entre les herbes! joer |
pero no et keixaves d k era molt petitona???? ......la kuestio es criticar..XDDD
| keiku ha escrit: | | smana que ve a xupar roda, piro n cotxe a donar voltes per spanya, quan a mon pare li pilla li pilla, dpen d lany es frança portugal o espanya XDDD vaya tela. |
dons avera si et pases mes sovint, k ara mestic tornant a animar per aki...^^
aixi dons, staras un parell de setmanes sense veuret entre les herbes??? xDDD
vaja....U.U ala pues, a gaudir
jo mentres tan em conformo amb aixo de la semana pasada..^^
...........vendita venezia.........
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
keiku
|
Publicat: Ds 28 Jun, 2008 18:08 Assumpte: |
|
|
ILER!
soc inconformista i criticona per naturalesa, però esque aquests tamanys son una mica indecents! XDDD no fa maco tan aprop, casi que et quedes guenyo! i d petitó l'has d clicar per veure'l be, i sincerament fa pal. AIXI QUE ES UNA MERDA EL PROCEDIMENT PER PENJAR FOTOS AL FORUM
jo si que és possible que m'hi vagi passant aquest estiu... m'hi stic nganxant jo també! XD
i si! no em veuràs pas durant una semana, ni entre herbes ni sota ulleres a lo paris hilton XDDDD
però quan torni espero tenir fotos maques per penjar!
ara us deixo 3 imatges d'estiu, del viatge d smana santa al marroc...
foto num 1--> cascades d'ouzoud
foto num 2--> minaret de marrakesh
foto num 3--> racó que em va molar mazo en el bell mig de la medina de marrakesh
espero que us agradin i que no siguin ultra grans
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bon estiu
keiku |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
noigat
Registrat: 22 Jun 2007 Missatges: 2432
|
Publicat: Dl 30 Jun, 2008 04:44 Assumpte: |